فعالیت سندیکایی در صنایع ذوب فلزات

کتاب فعالیت سندیکایی در صنایع ذوب فلزات، با ترجمه‌ی خسرو، در آبان ۱۳۶۰ و توسط نشر ابوریحان منتشر شده است. در مقدمه‌ی کتاب می‌خوانیم:

سی و یکمین جلسه‌ی کمیته اداری یو-آی۔اس۱U.I.S اتحادیه بین‌المللی سندیکاهای ذوب فلزات دو سال بعد از هشتمین کنفرانس بین‌المللی سندیکای کارگران ذوب فلزات (۱۹۷۸ ورشو، لهستان) در بخارست پایتخت جمهوری سوسیالیستی رومانی بین ۱۹ تا ۲۱ نوامبر سال ۱۹۸۰ تشکیل گردید.

فعالیت دو ساله اتحادیه بین‌المللی مدت زمان مناسبی برای تعیین یک بیلان و تجزیه و تحلیل منقدانه موفقیت‌ها و شکست‌ها است که با تکیه بر آن‌ها می‌بایست اصلاحات لازم را در فاصله‌ای که ما را از نهمین کنفرانس بین‌المللی جدا می‌سازد انجام داد. لحن انتقادی و در عین حال سازنده از طرف کلیه ۶۷ شرکت کننده در جلسه که از ۲۶ کشور نمایندگی داشتند رعایت گردید. در طول گفتگوها که درباره بیانیه دبیرکل اتحادیه بین‌المللی سندیکاهای ذوب فلزات رفیق پیرباگی۲Pierre Baghi و مسایل عمومی دور می‌زد، هر ۲۹ ناطق، تجزیه و تحلیلی دقیق از فعالیت‌های اتحادیه بین‌المللی در طول دو سال گذشته به دست دادند و مبادرت به ارائه پیشنهاداتی برای بهتر نمودن سبک و روش‌هایی که اتحادیه در فعالیت‌های آینده‌ی خود نیازمند آن‌هاست کردند. جوهر این گفتگوها در قطعنامه‌ی نهایی که در خاتمه‌ی جلسه به اتفاق آراء صادر گردید، انعکاس یافته است.

مشخصات کتاب
نویسنده:اتحادیه بین‌المللی سندیکاهای کارگران ذوب فلزات
مترجم:خسرو
ناشر:ابوریحان
سال انتشار:۱۳۶۰
اندازه پرونده:۱.۶ مگابایت
قالب:پی‌دی‌اف (PDF)

پانویس‌ها

پانویس‌ها
۱U.I.S اتحادیه بین‌المللی سندیکاهای ذوب فلزات
۲Pierre Baghi